فرمت فایل دانلودی: .doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 30 حجم فایل: 267 کیلوبایت قیمت: 30000 تومان
توضیحات: تحقیق با موضوع کانال های توزیع ، در قالب doc و در 30 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق پژوهشی: شبكه توزیع بخشی از نظام اقتصادی كشور می باشد كه تحولات اقتصادی كشور درتعیین كاركرد و ساختار آن مؤثر است . این شبكه حلقه رابط بین تولیدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عاملینی است كه با یكدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع كالاها را انجام می دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند و . . .
فهرست مطالب: کانال های توزیع تعریف موسسات وسازمانهای توزیع خرده فروشی عمده فروش دلال ها و کارگزاران سیستم های بازاریابی توزیع سیستم بازاریابی عمودی سیستم بازار یابی افقی سیستم بازاریابی چندگانه کانال های توزیع متنوع مدیریت مشتریان چندکاناله (MCM) شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی فروشگاه های تخصصی و . . .
درباره این سایت